FacebookInstagramYouTube

MILADATLON kvadriatlon SUP|C1|K1

Označení kategorií K-SUP a K-C1/K1
0,5 km plavání – 2 km K1/C1/SUP (2 x okruh) – 20 km MTB (2 x okruh) – 5 km běh (2 x okruh)

  • Reálné délky distancí dle měření pomocí Garmin Fénix 3: MTB 21,2 km; běh 5,7 km
  • Povinná plavecká silikonová čepička MILADATLON.
  • Neoprén je povolen za každého počasí.
  • Povinná cyklistická přilba.
  • Na trati MTB je povoleno hákování.
  • Běh - startovní číslo neseš zavěšené na přehazovačce vpředu!
  • Pro sluchově, zrakově a tělesně handicapované závodníky je povolený doprovod na všech úsecích závodu a v depech.
  • Zájemci o účast v závodu kategorie KSUP mohou využít možnosti zapůjčení paddleboardu - info ZDE
  • Kvadriatlonová štafeta může být i dvoučlenná/tříčlenná tzn., že si závoďáci rozdělí absolvování úseků dle vlastního uvážení.
  • Online registrací vyjadřujete souhlas s "Prohlášením závodníka Miladatlon 2020", viz ZDE.

Značení tratí

Uložit GPX trasu MTB Uložit GPX trasu běhu

Informace k tratím MTB a běhu kvadriatlon

MTB + BĚH

MTB | BĚH - odpovídá stavu povrchů v listopadu 2018

 

Oznámení změny části povrchu distancí závodů - jaro 2019. 
Týká se části distance MTB MILADATLON triatlon short a části distance BĚHU všech kategorí závodů.

Distance plavání 500 m; distance SUP | C1 | K1 | 2 000 m

Popis tratě:
Starty jsou hromadné. Muži startují jako první a ženy je následují s časovým rozestupem. Startujete z hluboké vody vyrovnaní dle pokynů startéra na motorové lodi. Plavete jeden okruh ve tvaru pravoúhlého trojúhelníku. Oranžové bóje obeplavete na levou ruku. Po absolvování plavecké distance vyběhnete krátký zatravněný svah k depu. Na vstupu do depa je změřen čas plavecké distance a zároveň počíná běžet čas pádlové distance závodu.

V depu běžíte kolem Vašich slotů, kde se můžete občerstvit. Z depa vyběhnete mezerou v jeho pravém podélném oplocení = určeno výhradně pro kvadriatlonisty. Bežíte k jezeru, do SUP|C1|K1 depa, berete Vaše plavidlo a absolvujete 2 okruhy pádlové disciplíny. Distance je vyznačena oranžovou válcovou bójí u břehu a vzdálenou válcovou žlutou bójí. Bóje obeplouváte vždy na levou ruku. Plavidlo odložíte zpět do SUP|C1|K1 depa, vyběhnete krátký zatravněný svah a přes měřící místo vběhnete do MTB/běh depa. Tím máte změřený čas pádlové disciplíny.

Od výstupu z depa je měřen čas MTB/gravel části závodu. Z depa vybíháte vpravo, kolo vedete a naskočíte na něj až za občerstvovací stanicí. Konec území vedení kola je vyznačen žlutými kužely a značkou cyklisty. Absolvujete 2 okruhy značené zelenými šipkami s ikonou cyklisty a číslovkou 20 km. Po absolvování 1. okruhu seskočíte z kola v prostoru startu závodu. Začátek území vedení kola je vyznačen žlutými kužely a značkou zákazu vjezdu cyklistů. Vybíháte do zázemí závodů, pokračujete okolo občerstvovací stanice, za ní opět naskakujete na kolo a vyjíždíte do 2. okruhu distance. Povrch MTB/gravel okruhu je převážně štěrkový. Na jižní straně jezera v délce cca 1,5 km nově vyasfaltovaný. Téměř celý okruh je veden v otevřeném terénu. Počítejte s možností jízdy proti větru či s bočním větrem. Hákování je povoleno. Čas absolvování MTB/gravel distance je změřen na vstupu do depa.

Od výstupu z depa je měřen čas běžecké distance části závodu. Z depa vybíháte vlevo k občerstvovací stanici a dále na trať běhu. Běžíte 2 okruhy. Značeno zelenými šipkami s ikonou běžce a číslovkou 5 km. Při náběhu do každého okruhu máte možnost využít nabídku občerstvovacích stanic. Trasa okruhu je vedena cca ze 2/3 po šterkových cestách a z 1/3 po novém asfaltovém povrchu. Celá trať je vedena v otevřeném terénu.  Po absolvování 2. okruhu vběhnete do cílové brány.

V celém území jezera Milada platí zákaz vjezdu motorových vozidel.

Kategorie závodů

Triatlon žáci 0,05-2,5-1 a 0,1-5-2
Triatlon short 0,25-11-2,5
Triatlon middle 0,5-20-5 vč. štafet
Triatlon long 1,5-32-10
Kvadriatlon 0,5-2-20-5 vč. štafet

Jak se dostanete na start závodů Miladatlon 2019?

Zobrazit na mapě